• Meer dan 35.000 artikelen
  • Veilig winkelen
  • Gratis retourneren
Informatie met betrekking tot het coronavirus

Hulp

Welke maat heb ik?

Het is voor ons erg belangrijk dat u tevreden bent met uw aankoop. Op onze pagina met maattabellen vindt u daarom uitgebreide informatie omtrent de thema’s maten en pasvormen. Op deze manier vindt u eenvoudig en snel uw juiste maat bij KLiNGEL. Uiteraard kunnen wij u ook telefonisch maatadvies geven.

Waar kan ik mijn factuur vinden?

Heeft u geen factuur van uw bestelling ontvangen of bent u de factuur kwijtgeraakt? Via ‘Mijn account’ kunt u te allen tijde uw bestelling(en) terugvinden samen met het openstaande bedrag.
Naar ‘Mijn Account’

Waarom kan ik niet inloggen in ‘Mijn Account’?

Komt u niet in uw account? Controleer dan of uw e-mailadres correct is gespeld en of dit het e-mailadres is waarmee u eerder bij ons heeft besteld. Klopt dit en kunt u nog steeds niet inloggen? Dan kan het zijn dat u het verkeerde wachtwoord heeft ingevuld of dat het wachtwoord het niet meer doet. Via onderstaande link kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen. U ontvangt per e-mail een link waarmee u een nieuw wachtwoord kunt instellen.
Vraag hier een nieuw wachtwoord aan
Kunt u nog steeds niet inloggen of heeft u een nieuw e-mailadres? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe registreer ik mij voor een account bij KLiNGEL ?

Wanneer u voor de eerste keer bij ons bestelt, kunt u zich tijdens de eerste stap van het bestelproces als nieuwe klant registreren door op de knop ‘Account aanmaken’ te klikken. Voortaan hoeft u zich dan alleen maar met uw e-mailadres en wachtwoord aan te melden.

Hoe wissel ik een kortingscode in?

Een kortingscode kunt u tijdens de laatste stap van het bestelproces inwisselen.
Voorwaarden:
Het is niet mogelijk een kortingscode meer dan één keer in te wisselen.
Per bestelling kan maar één kortingscode ingewisseld worden.
Een kortingscode is alleen geldig op de datum die erbij vermeld wordt.
Er geldt een minimale bestelwaarde bij iedere kortingscode. De minimale bestelwaarde verschilt per kortingscode.
Kortingscodes zijn persoonlijk. Om van een persoonlijke kortingscode gebruik te maken zult u zich in uw account aan moeten melden.

Kan ik achteraf een kortingscode aan mijn bestelling toevoegen?

Wanneer er bij de status van uw bestelling ‚In behandeling‘ staat, kan uw kortingscode achteraf toegevoegd worden aan uw bestelling. U ontvangt geen nieuwe bestelbevestiging, de korting is dan zichtbaar op de bijgeleverde factuur. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice en vermeld uw klantnummer en/of persoonlijke gegevens.

Kan ik meerdere kortingscodes per bestelling inwisselen?

Per bestelling kunt u maximaal één kortingscode inwisselen.
Uitzondering: heeft u een verjaardagskorting ontvangen, dan kunt u deze code wel met een andere kortingscode combineren. Lukt het niet uw verjaardagskorting in te wisselen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Wat zijn de bankgegevens van KLiNGEL ?

Klingel, Mail Order Finance GmbH
IBAN: NL59COBA0637021274
BIC: COBANL2XXXX
Wanneer u een betaling aan ons overmaakt, vergeet dan niet uw klantnummer erbij te vermelden. Op deze manier kunnen wij uw betaling correct verwerken.

Ik kan een artikel uit de catalogus niet online bestellen

Kunt u een artikel uit de catalogus niet online vinden en/of bestellen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Kan ik in termijnen of op rekening betalen?

Bij KLiNGEL kunt u ook rekening of in termijnen betalen. Hiervoor zijn specifieke richtlijnen van toepassing. Vooraf zullen er een aantal vragen worden gesteld over uw gezinsinkomen, woonlasten en eventuele betalingsverplichtingen om vast te stellen dat u zich niet aan te zware financiële maandlasten bindt. Ziet u tijdens het bestelproces geen termijnbetaling of betalen op rekening tussen de betaalwijzen staan? Dan kunnen wij u deze betaalwijzen bij deze bestelling niet aanbieden. Kies dan alstublieft een andere betaalwijze.

Hoe stuur ik een artikel terug?

U mag artikelen terugsturen, binnen 14 dagen na ontvangst van het laatste artikel van uw bestelling of binnen 14 dagen nadat u uw bestelling heeft herroepen.

  • Verpak het artikel ongedragen en onbeschadigd* indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking.
  • Vermeld bij voorkeur op de retourbon de reden van retourneren.
  • Leg het artikel / de artikelen samen met de retourbon terug in de doos en sluit hem goed af.
  • Plak de retoursticker op de doos.
  • Geef het pakket af bij een DHL Parcelshop.

Bij het afgeven van uw pakket ontvangt u een verzendbewijs. Bewaar dit verzendbewijs goed totdat u van ons de bevestiging krijgt dat wij uw retourzending hebben ontvangen.

*Uiteraard mag u het artikel passen en uitproberen zoals u dat ook in een winkel mag doen.

Hoe krijg ik mijn geld terug van een retour gestuurd artikel?

Wanneer u een artikel retourneert dat u al betaald heeft, storten wij automatisch het bedrag terug. Hoe u het bedrag ontvangt is afhankelijk van de door u gekozen betaalwijze.

Een vraag, opmerking of klacht?

Indien u een vraag opmerking of klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (https://www.degeschillencommissie.nl/) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.


waiting...

CONTACT
010 - 447 98 00* *Maandag t/m vrijdag bereikbaar van 8.30 tot 21.00 uur en zaterdag en zondag van 8.30 tot 17.00 uur.
VEILIG BETALEN
  • Acceptgiro
  • Maandtermijen met krediet
  • PayPal
  • Visa
  • Mastercard
  • IDeal
VOLG ONS
ONZE PARTNERS
  • Parcelshop
  • DHL
VEILIG WINKELEN
  • Thuiswinkel Waarborg
  • ECommerce Europe
  • ForusP Secure
  • TS
Alle prijzen zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten € 5,95 per bestelling.