Contactformulier

Contact

Heeft u nog vragen? Of wilt u ons iets laten weten? Vul hieronder uw opmerking in of stel uw vraag.

Heeft dit antwoord u niet geholpen? Stuur ons uw vraag per e-mail. Om u zo goed mogelijk te kunnen helpen vragen wij om duidelijk aan te geven waar uw vraag, verzoek of klacht over gaat.

Contactgegevens

Tel. : 010 - 447 98 00  maandag t/m vrijdag van 08.30 - 21.00; zaterdag en zondag van 08.30 - 17.00

Fax:  010 - 447 86 00

Post: Klingel, Postbus 499, 3000 AL Rotterdam


Een vraag, opmerking of klacht?

Als u een vraag, opmerking of klacht heeft, horen wij dat graag van u. Wij antwoorden u in alle gevallen zo snel mogelijk.

Betreft uw vraag of opmerking een klacht, dan proberen wij deze zo snel mogelijk op te lossen. Natuurlijk doen wij er alles aan om u als klant tevreden te stellen. Een klacht over onze producten of diensten kunt u melden aan onze klantenservice: service@klingel.nl. Wij zullen dan eerst in overleg met u proberen tot een goede oplossing te komen. Als u uw klacht per mail stuurt, krijgt u direct een ontvangstbevestiging. In ieder geval krijgt u van ons binnen 14 dagen na ontvangstdatum van uw klacht antwoord over de afhandeling van uw klacht.
Als de klacht niet naar tevredenheid opgelost kan worden, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel Waarborg (www.sgc.nl). Tegen betaling van € 52,50 doet deze onafhankelijke commissie een bindende uitspraak in uw zaak. Wordt u in het gelijk gesteld, dan krijgt u het bedrag van € 52,50 terug. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.