Ook nu geldt onze normale levertijd. Bovendien hebben wij onze retourtermijn tot 60 dagen voor u verlengd.
  • Meer dan 35.000 artikelen
  • Veilig winkelen
  • Gratis retourneren

Informatie over Corona

Banner - wir sind für sie da

Wordt mijn bestelling nog steeds geleverd?

De actuele situatie brengt veel onzekerheid met zich mee. We krijgen steeds meer vragen over ons aanbod en daarom willen we u ervan verzekeren: Onze betrouwbare service en het verzenden van de bestellingen blijven tot uw beschikking! Uw bestelling wordt zoals gebruikelijk bij u afgeleverd. Onze eigen logistieke afdeling zorgt ervoor dat u de door u gewenste producten nog steeds uit ons uitgebreide assortiment kunt ontvangen.

Besmetting met Corona door pakketjes

Het risico op besmetting met Corona via geleverde pakketten of brieven is zeer laag. Volgens de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) en het Robert Koch instituut (RKI) is de overdracht van virussen via pakketten onwaarschijnlijk. De WHO: ""Uit eerdere analyses weten we dat Coronavirussen niet lang overleven op objecten zoals brieven of pakketjes.” Dit is te wijten aan het feit dat het Coronavirus wordt overgedragen via druppels en dat deze snel uitdrogen op oppervlakken zoals kartonnen dozen, waardoor het virus wordt vernietigd. Daarom is een besmetting via onze catalogi ook onwaarschijnlijk. U kunt ook online door onze catalogus bladeren voor onze trends en aanbiedingen.

Ik wil elk contact vermijden, kan ik mijn pakketje nog steeds krijgen?

De Post probeert persoonlijk contact tussen ontvanger en bezorger te vermijden Daarom hebben we op dit moment geen handtekening van de ontvanger nodig bij de overhandiging van de pakketjes. In plaats daarvan documenteert de bezorger zelf de succesvolle levering. Zo komt u niet in contact met uw postbode of met de handscanner en de pen. Zodra u een verzendbevestiging ontvangt, kunt u ook een opslaglocatie opgeven, zodat uw pakketje bijvoorbeeld op uw terras of in uw tuin wordt geplaatst.

Onze maatregelen / onze belofte

Als bedrijf nemen we in deze situatie uiteraard de verantwoordelijkheid op ons voor alle mensen met wie we direct of indirect contact hebben. Om deze reden werkt een groot aantal medewerkers nu thuis. Zakenreizen, externe afspraken en evenementen zijn uitgesteld of geannuleerd. In onze distributiecentra gelden strenge hygiënevoorschriften, die dagelijks worden gecontroleerd en indien nodig aangepast.

U kunt onbeperkt gebruik blijven maken van onze diensten en vertrouwen op onze service!

Ik heb geen internetbankieren, kan mijn bank niet meer bereiken en wil dus niet meer bestellen. Als u uw bank niet op tijd kunt bereiken, kunt u contact met ons opnemen. We zullen samen een oplossing vinden. U kunt ons bereiken onder 010 447 98 70. U kunt ook kiezen voor de betaalmethode “automatische incasso” kiezen in het bestelproces.

Wat gebeurt er als ik de retourtermijnen niet kan halen?

Geen zorgen, wij hebben onze retourtermijn tot 60 dagen voor u verlengd. U kunt ons bereiken op 010 447 98 70

Over het algemeen is van toepassing:

Wij danken u voor uw loyaliteit en zullen er voor u zijn! Onze webshop is de gehele dag en nacht geopend. Blijf gezond en zorg voor uzelf!


waiting...

CONTACT
010 - 447 98 00* *Maandag t/m vrijdag bereikbaar van 8.30 tot 21.00 uur en zaterdag en zondag van 8.30 tot 17.00 uur.
VEILIG BETALEN
  • Acceptgiro
  • Maandtermijen met krediet
  • PayPal
  • Visa
  • Mastercard
  • IDeal
VOLG ONS
ONZE PARTNERS
  • Parcelshop
  • DHL
VEILIG WINKELEN
  • Thuiswinkel Waarborg
  • ECommerce Europe
  • ForusP Secure
  • TS
Alle prijzen zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten € 5,95 per bestelling.